آیا درمانی جدید برای نارسایی مزمن کلیوی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی جدید برای نارسایی مزمن کلیوی وجود دارد

آیا درمانی جدید برای نارسایی مزمن کلیه وجود دارد؟ هنگامی که آن را به درمان نارسایی کلیه می آید، مردم از دیالیز و پیوند کلیه فکر می کنم. اما در واقع، برخی از درمان های دیگر جدید است که می تواند به نارسایی کلیوی نیز بدون عوارض جانبی بسیار کنترل وجود دارد.
چه نوع درمان جدید برای درمان نارسایی کلیه است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy جدید برای درمان نارسایی کلیه است، اگر چه تمام گیاهان در این درمان گیاهان چینی که به طور گسترده ای در چین مورد استفاده قرار گرفته است.
شما می دانید این نوع از درمان سنتی چینی در گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر اما اثر بیش از آن است. با کمک از این درمان، بیمار نارسایی کلیوی با آسیب خفیف کلیوی می تواند یک شانس دوباره به زندگی عادی دریافت کنید. بیمار با آسیب جدی کلیوی ممکن است آنها این شانس را به عقب زندگی عادی را از دست داده اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید. اگر می خواهید بدانید که اثر درمانی بیشتر در مورد این درمان، طب چینی مفید برای درمان نارسایی کلیه مبتلا به کم خونی است
چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به نارسایی کلیوی با هیچ عوارض جانبی بسیار را کنترل کند؟
در واقع، این نوع از درمان در طب سنتی چینی در اساس گیاهان دارویی بر اساس، تمام گیاهان در آن گیاهان طبیعی بدون سمیت کلیوی، پس از آن می تواند به نارسایی کلیوی با هیچ عوارض جانبی بسیار را درمان کنند.
علاوه بر این، با درمان های دیگر همکاری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند اثر درمانی بهتر دست یابد.
اگر شما علاقه مند در آن درمان می و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: